1. ZASADY REKLAMACJI
Reklamacje towaru należy zgłaszać w salonie firmowym, w którym był dokonany zakup. Konieczne jest posiadanie dowodu zakupu, w postaci paragonu, bądź faktury, oraz przekazanie go sprzedawcy.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podstawą reklamacji nie jest niezgodność towaru z umową, o której klient wiedział w chwili zakupu.
Reklamacja nie będzie również zasadna w momencie, gdy niedoskonałości produktu wynikają z jego naturalnych właściwości lub powstały na skutek nieprawidłowego użytkowania lub konserwowania.

2. ZASADY KONSERWACJI
Dokładny przepis konserwacji poszczególnych produktów znajduje się na metce bądź opakowaniu.
W przypadku wyrobów skórzanych, w razie wystąpienia plam, nie należy stosować środków piorących, wywabiaczy lub rozpuszczalników. Czyszczenie powinno odbywać się w pralniach specjalizujących się w konserwacji tego typu produktów.

3. OZNACZENIA METOD KONSERWACJI
oznaczenia

4. SKŁAD SUROWCOWY
akryl – acrylic/acrylico
bawełna – cotton/cotone
jedwab – silk/seta
kaszmir – cashmere/cachemire
len – flax/lino
nylon – nylon/nylon
poliamid – polyamide/poliammide
skóra – genuine leather/vera pelle
wełna – wool/lana/
wiskoza – viscose/viscosa