Sklep stacjonarny

1. ZASADY REKLAMACJI
Reklamacje towaru należy zgłaszać w salonie firmowym, w którym był dokonany zakup. Konieczne jest posiadanie dowodu zakupu, w postaci paragonu, bądź faktury, oraz przekazanie go sprzedawcy.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podstawą reklamacji nie jest niezgodność towaru z umową, o której Klient wiedział w chwili zakupu.
Reklamacja nie będzie również zasadna w momencie, gdy niedoskonałości produktu wynikają z jego naturalnych właściwości lub powstały na skutek nieprawidłowego użytkowania lub konserwowania.Do reklamacji nie będą przyjmowane rzeczy brudne.

Klient składając reklamacje otrzymuje kopię druku reklamacyjnego, która jest podstawą do odbioru pieniędzy lub towaru po zakończeniu procesu reklamacji.

Informacja o rozpatrzeniu reklamacji jest wysyłana w formie wiadomości sms wysłanej na telefon komórkowy podany przez Klienta przy składaniu reklamacji w salonie firmowym, chyba że klient wskaże w formie pisemnej inną formę komunikacji. Po otrzymaniu informacji sms  Klient jest zobowiązany do niezwłocznego odbioru towaru lub gotówki (zależnie od sposoby rozpatrzenia reklamacji), ale nie później niż w terminie 10 dni kalendarzowych od ustawowego czasu w którym sprzedawca jest zobowiązany  rozpatrzyć reklamację. W trakcie ustawowego czasu trwania reklamacji sprzedawca ma obowiązek nieodpłatnie przechowywać daną rzecz. Po upływie terminu do jej odebrania sprzedawca, może naliczać Klientowi opłaty z tytułu bezumownego przechowywania towaru. Wynika to z faktu, że wraz z nadejściem terminu odbioru reklamowanego towaru, wygasa umowa przechowana zawarta pomiędzy sprzedawcą a klientem. Jeżeli klient nie odbiera naprawionej lub wymienionej rzeczy, wówczas sprzedawca nadal zobowiązany jest rzecz przechować, jednak przechowywanie to ma charakter bezumowny – dotyczy to również towarów przy nie uznanej reklamacji. Klient, zwlekając z odbiorem towaru z reklamacji, może zostać wezwany przez sprzedającego do zapłaty odpowiedniej sumy pieniężnej tytułem opłat za bezumowne przechowywania rzeczy. Koszt przechowywania towaru ustalony został na 8,45 PLN za każdy rozpoczęty dzień przechowywania.

 

2. ZASADY KONSERWACJI
Dokładny przepis konserwacji poszczególnych produktów znajduje się na metce bądź opakowaniu.
W przypadku wyrobów skórzanych, w razie wystąpienia plam, nie należy stosować środków piorących, wywabiaczy lub rozpuszczalników. Czyszczenie powinno odbywać się w pralniach specjalizujących się w konserwacji tego typu produktów.

 

3. OZNACZENIA METOD KONSERWACJI
oznaczenia

 

4. SKŁAD SUROWCOWY
akryl – acrylic/acrylico
bawełna – cotton/cotone
jedwab – silk/seta
kaszmir – cashmere/cachemire
len – flax/lino
nylon – nylon/nylon
poliamid – polyamide/poliammide
skóra – genuine leather/vera pelle
wełna – wool/lana/
wiskoza – viscose/viscosa

 

EUROPEAN FASHION GROUP
Joanna
Marcin
tel:. +48 600 000 000

ul. Niska 13
05-800 Pruszków
NIP: 5342493787